D-ID

AI-enabled video-making platform

Overall rating

2.3 /5
(6)
Value for Money
2/5
Features
2.7/5
Ease of Use
2.7/5
Customer Support
2/5

33%
recommended this app
Sort by

6 Reviews

Verified Reviewer
Overall rating
  • Industry: Retail
  • Company size: Self Employed
  • Used Monthly for 6-12 months
  • Review Source

Overall rating

  • Ease of Use
  • Likelihood to recommend 10.0 /10

I see myself like ai

Reviewed on 23/2/2024

Pros

Easy and simple program to create avatar from foto

Cons

Sometimes it`s very visible ai movements

Armando
Overall rating
  • Industry: Transportation/Trucking/Railroad
  • Company size: 2–10 Employees
  • Used Daily for 1-5 months
  • Review Source

Overall rating

  • Value for Money
  • Ease of Use
  • Customer Support
  • Likelihood to recommend 0.0 /10

Not worth spending money on this.

Reviewed on 13/1/2024

Pros

noting looks very unprofessional, and no tools

Cons

Very limited or non-existent functions and poor customer service. You can get better software for better deals.

Response from D-ID

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and take your concerns seriously.
Please contact us at [email protected] so we can understand your specific issues and work on improving our service.

Verified Reviewer
Overall rating
  • Industry: Logistics & Supply Chain
  • Company size: 2–10 Employees
  • Used Weekly for 1-5 months
  • Review Source

Overall rating

  • Value for Money
  • Ease of Use
  • Customer Support
  • Likelihood to recommend 9.0 /10

D-ID review

Reviewed on 8/1/2024

Great experience learned a lot from D-ID and they are so unique I cant find another Ai video maker...

Great experience learned a lot from D-ID and they are so unique I cant find another Ai video maker like them

Pros

The features with voice editing I have not seen anywhere else.

Cons

They do not have a plan to where I can just make a lifetime payment the once of month thing is not good for someone like me

Response from D-ID

hank you for your positive feedback about D-ID's features! We're glad to hear about your great experience. Regarding payment plans, we value your suggestion and will consider more flexible options in the future.

Troy
Troy
Overall rating
  • Industry: Health, Wellness & Fitness
  • Company size: Self Employed
  • Used Monthly for 1-5 months
  • Review Source

Overall rating

  • Value for Money
  • Ease of Use
  • Customer Support
  • Likelihood to recommend 0.0 /10

Bug Issues & Billing Violations

Reviewed on 8/10/2023

It appeared to be a good product, but within several uses, it was obvious the coding is buggy…...

It appeared to be a good product, but within several uses, it was obvious the coding is buggy… Also, the CANCELLATION feature does not work properly, as they continued to bill me after cancellation. Customer service notified me that they would fix the situation, only after attempting to illegally debit my account several times.. Bad business

Pros

Very basic set-up… ease of use……………………..

Cons

The system is very buggy… you will be charged credits for videos that are not created under your specifications, I.e if you want subtitle written in the video, they will not always propagate, mispronounced words, etc…

Response from D-ID

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and take your concerns seriously. Please contact us at [email protected] so we can understand your specific issues and work on improving our service.

Mathis
Overall rating
  • Industry: Public Relations & Communications
  • Company size: 51–200 Employees
  • Used Daily for 1-5 months
  • Review Source

Overall rating

  • Value for Money
  • Ease of Use
  • Customer Support
  • Likelihood to recommend 0.0 /10

DES VOLEURS , À FUIR

Reviewed on 5/1/2024

Extremely disappointing experience, I was ready to use it thoroughly and pay every month, I will...

Extremely disappointing experience, I was ready to use it thoroughly and pay every month, I will redirect to an alternative if I am not quickly contacted, reimbursed and compensated for the inconvenience caused to my wallet student broke!
------
Expérience extrêmement décevante, j'étais prêt à l'utiliser à fond et payer tous les mois, je vais me rediriger vers une alternative si je ne suis pas rapidement recontacté, remboursé et dédommagé de la gêne causée à mon portefeuille d'étudiant fauché!

Pros

The only advantage I found is the price displayed at the beginning, it becomes a disadvantage when the price charged is not the same!! Shameful! Still waiting for a d-id response to be refunded!
-------
Le seul avantage que j'ai trouvé c'est le prix affiché au début, cela devient un inconvénient lorsque que le prix débité n'est pas le même!!! Honteux! Toujours dans l'attente d'une réponse de d-id pour être remboursé!

Cons

Thieves, I was charged 53€ instead of 7€50
-------
Voleurs, j'ai été débité de 53€ au lieu de 7€50

Response from D-ID

We apologize for any confusion regarding pricing and are committed to resolving this issue promptly. Please contact us directly at [email protected] so we can address your concern and process any necessary refunds.

Josevaldo
Overall rating
  • Industry: Insurance
  • Company size: Self Employed
  • Used Daily for Free Trial
  • Review Source

Overall rating

  • Ease of Use
  • Likelihood to recommend 6.0 /10

Escassez

Reviewed on 9/3/2023

Considero a quantidade de créditos pouquíssima na avaliação gratuita e, quanto ao único vídeo...

Considero a quantidade de créditos pouquíssima na avaliação gratuita e, quanto ao único vídeo comercial que estou utilizando, não houveram retornos de clientes.

Pros

Imagem de fácil utilização | A integração ocorreu sem surpresas

Cons

Os créditos na avaliação gratuita são poucos | Sem dificuldades no uso

Response from D-ID

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and take your concerns seriously. Please contact us at [email protected] so we can understand your specific issues and work on improving our service.